Pages

Tuesday, February 2, 2010

OPS Pembersihan Sarang

Aku lega...
kerana sarang labah-labah yang bermaharaja lela di blog aku ni dah pun dibersihkan...

Walaupun still xde idea ntuk entry kali ni...tp asalkn..aku tau blog ni boleh dibukak, orang boleh baca, aku boleh hantar entry = cukup

Ini pun nasib baik ada kelas INTEL (thanks En, Shukor :) yang memerlukan aku untuk mempunyai sebuah blog, kalau tak...aku percaya bukan setakat labah-labah tapi tikus dengan ular pun nak apply tempat same~

2 comments:

tintasensei said...

lahhhh.
ingat ape tadi srang labah2 tu. heran gak..
bila masa lah puan amilin n puan sam sruh bersih sarang labah2 kat blog anggerik...
huhuhu
rupa2 blog lain rupanyeee

Nur Adilah said...

haha..2 lah pasal...sib baik xde betul2 punye sarang labah2 kat blok anggerik...klu x kne r gotong royong lagi...huhu~~

Related Posts with Thumbnails