Pages

Monday, January 10, 2011

Canon Prima 5

Merujuk kepada post aku sebelum ni. Aku dah jumpa dah kamera famili aku yang Canon tu.

Canon Prima 5


Bukan warna hitam tapi kelabu....


Tapi aku ingat lagi bentuk casing dia...sikit punya tebal nak bawak kehulu-kehilir~

Lebih kurang mcm ni lah...tp tak tahu lah kalau sume casing dia sama je sbnrnye..huhu~

Btw, aku nak cerita pasal satu kamera ni. Lagi unik, terbaek dari ladang...
Camera Nimslo 3D.
Berdasarkan namanya kita pun dah boleh agak yang hasil gambar tu akan jadi 3D. Bila pikir2 balik...boleh ke? Ok, cuba korang tengok ni....



dan ni...



N inilah ghomen eh camera dia....



So kalau nak gambar jadi camtu belilah yea!!! ^_^

Tambahan: lepas aku baca post ni balik...nampaknya gambar tu tak menjadi...
maybe sebab aku copy n paste je kowt. K kalau nak tengok gambar yg sbnrnye tekan ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails